TPG Growth invests in African music biz | IQ Magazine

Trace, the leading youth media brand in sub-Saharan Africa, owns and operates 30 digital and mobile services, 21 pay-TV channels and seven FM radio stations, broadcasting more than 400 concerts and other music programming annually. It also hosts its own talent competition, Trace Music Star, a music awards show, Trace Awards, and music festival Trace Live, which was held at La Place, the hip-hop cultural centre, in Paris for the first time in June 2017.

Source: www.iq-mag.net

Votre commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l’aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion /  Changer )

Photo Google

Vous commentez à l’aide de votre compte Google. Déconnexion /  Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l’aide de votre compte Twitter. Déconnexion /  Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l’aide de votre compte Facebook. Déconnexion /  Changer )

Connexion à %s

Créez un site Web ou un blog gratuitement sur WordPress.com.

Retour en haut ↑

%d blogueurs aiment cette page :